Syn om bortrykkelsen, Antikrist står frem – tiden etter for de som ble igjen – og den siste endetids vekkelsen

Han fikk ett syn i 2014 – som jeg skjønte det, varte hele natten. Det handlet om Endetiden – først bortrykkelsen – så hvordan Antikrist rike vil fungere i praksis, hvor alt blir overvåket – og til slutt snakker han om en vekkelse – jeg antar at vekkelsen, som han kaller den siste – vil skje rett før bortrykkelsen.

Først skjer bortrykkelsen i synet – og en kvinne roper Romvesener, romvesener – alle kristne forsvinner. Midt i videoen – så snakker han om at alle under 15 år, blir tatt med, sammen med de kristne – alle de andre blir igjen. Det Jesus sier til han på slutten av videon – er at når alle snakker om romvesener – så er vi nære – veldig nære. Det var det nok ikke i 2014 – men nå de siste, så har man pratet mye om det – eks. Tucker Carlson nå på Twitter – deler det myndighetene ønsker du skal vite:

Tucker er inne på et annet tema som opptar ham: UFO’er.

Her sto en tidligere etterretningsoffiser frem med sjokkerende opplysninger på thedebrief.org, men mediene vil ikke fortelle om det.

David Grusch sier at Pentagon sitter på fartøy fra ekstraterritorielle vesener, ET. Det de sier offentlig er bare tull. NTB ligger også på den offisielle amerikanske linjen: Jorden har ikke hatt besøk av ET. Hvorfor omfatter tausheten og sensuren også ET?

Grusch har forklaringen: Pentagon driver forskning på fartøyene for å finne ut hvordan de er konstruert. Da vil de kunne utvikle overlegne våpen. Eller nye energikilder. Hentet her.

Ifølge han, så er det at man er opptatt av romvesener/UFO`er tegnet på Jesu snare komme. Og Jesus sa til han i synet i 2014 – Jeg kommer snart, og da svarte han, det vet jeg jo – Jesus svarte, Nei, du vet det ikke! Og gjentok budskapet. Det handler vel om at man må være forberedt på Jesu komme – ikke bare tro at Han kommer snart – og ett annet tegn som han fikk, var at han så at det kom opp en Starbuck kaffe butikk rett i nærheten av der han bodde – som ikke var der i 2014, men han så det i synet. Etter at 2 fast food restauranter forsvant – så rev de ned ett bygg – og bygde nytt – og så kom det opp en Starbuck i 2021. Dette passer også med synet om han som så en allè med trær ett sted i Sverige, og så at det var i en viss høyde, så kom Jesus igjen – før hans død i 2016 – sa han at trærne er ganske nærme sin høyde, som han så i synet.

Drømmen/synet

Han forteller om synet – det var en normal natt – han sov – plutselig så skjedde det noe – enten i kroppen eller utenfor – så sto Han fremfor Jesus. Og Han sto der hele tiden under denne opplevelsen.

Den første scene – Jesus på Hans høyre hånd – vi tittet på en by, hvor det var en stor hvit bygning – og jeg så opp i himmelen – den var som den var levende, full av lys og spøkelsesaktig – jeg så bort mot horisonten – og hun skrek, ja alle skrek – de sa, de er borte – de er borte – han spurte henne hvem er borte? Hun svarte – romvesener kom og tok de kristne – ja, alle ble borte, og forsvant opp – og så løp hun i panikk. Og jeg så mot horisonten – og jeg så alt var i brann – bygningene, bilene ja alt – det var totalt kaos – jeg kunne kjenne røyken. Det ble plyndret og de stjal. Han skjønte hva Jesus tenkte, selv om Han ikke sa noe.

Vi forlot verden, og til ett annen verden og en annen tid. Og jeg så over Europa – som jeg så en film. Jeg så denne mannen – han var i Berlin – og alle verdenslederne var samlet rundt denne mannen, rundt ett stort rundt bord. Jeg visste ikke da hvem han var – men senere fikk jeg vite det. Men alle spurte han om hjelp og løsning – til all galskapen som skjedde. Han instruerte dem for hva de skulle gjøre. Han var en mann fra Midtøsten med en grå kledning på seg. Herren snakket så om at de ville gi over all makten i en time:

De ti hornene som du så, er ti konger som ennå ikke har fått rike. Men de får makt som konger i én time sammen med dyret. Åp 17:12

Jeg så han komme på TV i alle verdens nyheter – og forklarte for dem hva som hadde skjedd med de kristne. Han sa de var opprørske og ble tatt bort og straffet. Han var den nye verdenslederen.

Jeg følte jeg måtte dele dette – alle våkner hver dag med fred – som de ikke aner at de har – selv de verste synderne har denne formen for fred – som de ikke innser. Etter bortrykkelsen – så var det ett stort tomrom av mangel på fred på jorden – jeg tenkte at Den Hellige Ånd forlot verden sammen med oss. Jeg kan ikke forklare dette bibelsk. Det er ingen bønner – ingen form for fred – ingen som leder – men bare ett enormt kaos. Når alle ser på denne mannen – så kommer det en falsk form for fred – og han bringer det til folk – og en følelse av komfort. For de er alle så redde og opprørt – og han bringer en form for skitten fred – jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.

Så han er på TV – og taler. Så ser jeg folk i Iran, Irak, Pakistan – de gleder seg – fordi Mahdi`en deres har kommet (deres messias). Han visste ikke da hva Mahdi er. Han var fra Midtøsten og han var en muslim – fordi han sa det i synet. Han forklarer at alle skal bringe bibelen inn til store stadiumer – politi stasjoner ol. – det var millioner av bibler. De bare brakte Bibelen med seg. De skrev ned ditt navn på ett papir – på alle som tok med Bibelen. De sa det var ok om du ville se i Bibelen – var det ok – men om folk kom for å tittet på den igjen der de la den – så var det ett triks – de overvåket deg – og merket deg om du tittet på den.

I løpet av måneder så jeg en stort stadium med bibler – da var alle bibelen brent opp. Så så jeg dette type flagget han satt på alle offentlige plasser – alle flagg fra alle nasjoner, ble tatt ned – og erstattet av det – det var svart, grønn og hvit – og hadde gullsverd – massive, kanskje en sabel sverd. Alle fargene representerte en terrorgruppe – som teks. IS (grønn er også Islams farger).

Han puttet disse flaggene opp – det som da skjedde neste – så så jeg at folk på fredag, så hadde alle hvite kapper på seg, og de måtte tilbe han (fredag er hellig dag i Islam). De hadde alle et hvit hodeplagg på seg – dette ble de tvunget til. Alle sto i perfekte rekker – og så bøye seg ned for å tilbe. Jeg så disse store, kjempestore skjermene – på størrelse med bygningene de sto på – så måtte du se på ham på skjermen – og tilbe ham. Han så flere byer – som New York, Rom – og der han bodde og i nærheten av han, var det tilbedelse.

De kristne som ble tilbake

Så var det de kristne som ble forlatt. Folk levde ett kompromissende livsstil og levde som i verden – de ble forlatt – det var 1000 yis av kristne – som trodde de var født på ny og var sikret for Himmelen. Bibelen sier:

Ikke enhver som sier til meg: ‘Herre, Herre!’ skal komme inn i himmelriket, men den som gjør min himmelske Fars vilje. Mange skal si til meg på den dagen: ‘Herre, Herre! Har vi ikke profetert ved ditt navn, drevet ut onde ånder ved ditt navn og gjort mange mektige gjerninger ved ditt navn?’ Da skal jeg si dem rett ut: ‘Jeg har aldri kjent dere. Bort fra meg, dere som gjør urett!’» Matteus 7:21-23

De var overalt. Det var pastorer som hadde prekt utvannede budskap – ett lunkent evangelium – og kristne som hadde hørt på dem, var sinte på dem. De sa – du løy til oss – du fortalte oss ikke sannheten. Jesus sa – observer dette, se på dette! Han sa ikke mer!

Jeg så noen kjente predikanter, men Jesus forbød med å si navnene deres – jeg så at de var på TV i de kristne kanalene – de ble igjen. Folk ville drepe dem. Jeg så en dame – som jeg kjenner veldig godt – jeg jobbet i en kirke i 13 år – hun var medlem der. Hun så opp mot Himmelen – og ga Herren fingeren – og sa noe mindre bra. Det var fryktelig. De var sinte. Men det var en gruppe av de – som bygde en koloni – vi må forberede oss – mange gjorde det. De flyktet til fjellene. Det var flere familier. Alle under 15 år – hadde blitt tatt med i bortrykkelsen. De som var eldre – og ikke kjente Herren og ikke vandret med Han – ble igjen.

Flukten på liv og død

Jeg så barn ble født under denne tiden. De dro til fjellene. De gravde hull på sidene i fjellene. De forøkte å holde seg varm der – de kunne ikke gå til byen, da Dyrets Merke virket der. De kristne forsøkte å bevege seg om natten – Jesus tok han med til et åpent felt. De kan ikke bevege seg om dagen, da de blir oppdaget. Bøndene hadde våpen – men kristne hadde ikke våpen. Om kristne gikk der på åkeren, og hundene bjeffet – så rettet bonden våpnene mot de kristne og skjøt – og kalte opp myndighetene. Så kom disse store bilene fra myndighetene, de var armerte og svarte, også rutene – de flyktende kastet steiner ol. på veien – for å sakne ned farten på bilene. De løp alt de kunne. Disse myndighetspersonene hadde svarte masker – som lignet på munnbind. De hadde ett spesielt våpen, som skjøt en type elektrisk puls – de bare skjøt og det lammet om de traff – de kunne skyte mye – uten at de brukte kuler. Det bare kom nye elektriske pulser ut. Folk falt på bakken – og de ga seg – da var de fanget.

De fikk ett ultimatium – han så en kvinne – hun hadde 2 barn, som var født under trengselen – barna var kanskje 2-3 og ca 4-5 år. Og de sa at vi skal ta barna – de får Chip i seg – om du ikke vil fornekte Jesus, vil vi kutte av hodene på dine barn. Så sa faren – nei, jeg tar ikke merket – heller dør. Og moren sa – du kan ikke ta mine barns liv. Han hadde ett stort sverd i hånden – og skulle ta barnas hode – det var ingen medynk – nei, du må ikke ta merket, sa faren – da han sa det, så kuttet hodet av faren. Jeg kunne kjenne lukten av hans blod. Jesus sto der sammen med meg – han sa ikke noe annet, bare at jeg måtte seg og følge med.

Kvinnen sa – jeg skal ta Chip – men ikke ta barnas liv. Barna gråter, fordi de så faren dø, og moren er hysterisk pga mannens død. Men i samme øyeblikk hun tar Chipen – i samme øyeblikk mister de følelsene – både hun og barna. De viser ingen følelser. De stoppet bare å gråte – og de ble som en zoombie. Det var som merket ga en type følelse av fred opp i deres hjerner. Merket ga de ro – og forløste kanskje endorfin i hjernen. De var ikke der lengre – når du så på deres øyne.

Merket merkelige manipulasjon av den menneskelige hjernen

Så så han ett menneske som ville ta selvmord – han hadde Dyrets merke – og akkurat da han skulle hoppe fra en bro – så ga Chippen signal til hjernen, om å roe seg ned – og da ville han ikke lengre ta selvmord. Den Chippen produserte ett eller annet opp i hjernen, som fikk manipulert mennesker – til å roe seg ned. Systemet visste at han skulle hoppe utenfor – på en eller annen måte.

Så gikk jeg ved siden av folk som klippet plenen – jeg så dem, men de så ikke meg. De var ikke der – de var i en annen verden, de reagerte ikke – men de fikk noe i hjernen via Chippen, som gjorde at de gjorde som de gjorde.

Jeg kom til en by – hvor det var mange barrikader – menn var bevæpnet – og du måtte gjennom barrikadene, for å komme inn i byen. Uten merket – kom du ikke inn i byen. Men en sulten kvinne – hun forsøkte å lure seg inn – fordi mange som hadde merke i pannen, fikk flere ett brannsår på hendene eller på hodet. Så hun tok sminke for å etterligne brannsåret – de så at hun forsøkte å lure seg inn – da de så henne, så bare kuttet de hodet av henne – hun fikk ikke en gang sjanse til å vende seg til Merket. Det var ingen følelser i disse menneskene – det var merkelig.

Det jeg tror – fordi jeg skjønte ikke teknologien- men det er en veldig rik mann her i Amerika som jobber med dette, han jobber med Griser og Chip (han ville ikke si hvem, men det må være Elon Musk, du kan lese denne artikkelen) – og det virker veldig likt. Chipen er veldig liten – og det kan ikke ha noe batteri – muligens henter energi fra kroppen.

Forsøk på flukt, finne gjemmested og mat

Jeg så kristne – de gravde disse revehulene – vinteren var fryktelig – på vinteren var det veldig kaldt. Folk døde av sult og kulde. Jeg så opp i skyen – der var det tusenvis av droner – og alle var på en måte lenket til hverandre – de scannet alt – om du hadde en Chip, så var alt ok. De lette gjennom skolen og over alt i USA. De hørte at de kom. Og de merket din kropps varme og dine bevegelser. Det eneste måten gjemme seg for de – var å gjemme seg i var å grave i fjellene – og man kunne ikke skyte dyr – for å få noe å spise, ettersom de registrerte det. Hørte de skudd – så dro dronene dit lyden var – for å se hvem som gjorde det. Hadde du Chipen – var det greit – de sendte rapport om det. Om du ikke hadde det, så meldte de fra myndighetene, og var i luftrommet helt til myndighetene kom – du kunne løpe, men ikke flykte. Og når de fant deg – så var det slutt for deg – enten Dyrets Merke, eller å miste hodet.

De kristne var på siden av fjellene. De kjempet for å overleve. Det jeg så med barna – var det verste å se. Bibelen sier;

Stakkars dem som er med barn og dem som gir die i de dager. Matt 24:19

I de hulene de bodde i – så forsøkte de å holde varmen ved å lage ild nede i gropen/hullet/bergsiden – sånn at dronene ikke kunne se det. Dronene hørtes ut som en bikube. Du hørte de kom fra avstand. Da man hørte det, så var det om å gjøre å fly til sine plasser av trygghet.

Ødeleggende styggedom

Nå vil jeg fortelle deg om den Ødeleggende Styggdom. Jeg så dette store templet – i Israel. Det var bygd opp med store steinstøtter. Og midt i – så kunne folk komme – og Antikrist var der – han så opp mot taket – han hadde ett podie – hvor han sto – med 2 mennesker på hver sin side – den ene visste jeg hvem var (Høyre side), men jeg sier ikke hvem han er (Oa: Om jeg kan gjette – så hva med Obama?) – men han visste ikke hvem som var på venstre side – muligens en religiøs leder.

Han så lys fenomen på himmelrommet – hvor lyset sto i alle retninger – totalt kaos. Men det rørte ikke bakken. Herren lot meg ikke se Den Lovløses øyne og området rundt øynene. Men Antikrist står og proklamerer at han er gud på tempelhøyden i Jerusalem. Han hadde ikke skjegg første gang jeg så han – men her hadde han det det var svart og hvit. Håret var også svart og hvit. Hadde en slags hvit turban/hodeplagg på sitt hode. Han hadde en form for briller på seg. Det så ut som han var ca 1,80 cm høy. Han oppførte seg som James Bond – hadde veldig mye selvtillit og giftig – oppførte seg på lignende måte som Obama da han holdt sine unionstaler. Han snakket veldig intelligent, presis og giftig.

Han hadde sin egen måte å trekke deg inn – han fikk deg til å like han, og ustrålte en type fred – alle var fiksert på hans ansikt. Han brakte frem freden som jeg talte om innledningsvis, han ga folket en type fred som Ånden hadde tatt vekk ved bortrykkelsen (tenk på: For lovløshetens hemmelighet er alt virksom, bare at den som nå holder igjen, må bli tatt bort. 2Tess 2:7). Han ga den komforten alle mennesker våkner opp med hver morgen med – eller legger seg med. Det er den formen for fred som kristne omgås med hver dag – når de ber – eller søker Gud – som også hedningene blir velsignet med – (ofte skjønner vi ikke hvor mye vi berører de rundt oss ved vårt nærvær) men når de er borte, så er det helvete på jord. Det er fryktelig.

En av grunnene til at han er så attraktiv – er at når han taler – så gir han en falsk fred – og folk søker dette – de hungrer etter det – og han har det på en skittens falsk måte. Han bare suger folk til seg.

Den siste vekkelsen

Etter det ble jeg tatt opp til Himmelen – på kanten av himmelen og jorden. Jeg snur meg rund tog ser gatene i Himmelen. Den Hellige byen er vakker – alt ligger bak meg. Jesus står nå på min venstre side. Denne gangen taler Han til meg. Han sa – se på jorden – jeg ønsker å vise deg noe om som vil skje. Jeg tittet på jorden – jeg så den bevegde seg. Han sa – ser du hver og en av lysene der nede? Ja – svarte jeg. De representerer sjeler. Han sa – det vil skje en stor fremtredende vekkelse som vil skje over hele jorden. En siste høst – en fremtredende innhøsting.

Jeg så over til Han – og jeg så tårer i Hans øyne – Han sa – ser du Kina? Ja! Mange av de døde for mitt Evangeliums skyld. Evangeliet kostet dem noe, Brandon. Og Han så mot det og ble fylt av en sånn glede for det offeret de ga for evangeliet. Da jeg tittet over – så så jeg disse gullstrømmene – de var som gullgater – men det var de ikke – fordi hver og en av disse lysene representerte en sjel.

Så sa jeg – hva er det Herre? Det er undergrunnsmenigheten i Kina. Hver og en av de representerer en sjel. Han så på de sjelene som ble frelst – og det spredte seg over hele Asia. Du så disse Gullårene som gikk opp til Nord-Korea – Sør-Korea – til Japan – over hele området. Jeg så på Filippinene og deres lys der – Jeg så på Australia og deres lys der – og disse avlingssirklene – de var som en rundt sirkel.

Jeg så dem i Europa – over hele Europa – Frankrike og Tyskland – alle landene i Europa hadde en sirkel – og noen sirkler var større enn andre – og i hver av disse sirklene var det lys på innsiden – det så ut som et aktiveringspunkter for hoved vekkelsen. Der folk jobbet for vekkelse.

Så tittet jeg mot Midtøsten – det var ikke så mye der som det var i Afrika, visse plasser i Europa, Canada, Mexico og i Amerika/Sør-Amerika – som man ikke på samme måte kunne se i Pakistan og Afganistan, Irak og Iran og alle disse plassene. Det var en vekkelse – og folk ble frelst – men ikke så vidt som det var på de andre plassene. Men i USA – fra kyst til kyst – de var lys overalt – bokstavelig talt hundretusener – om ikke millioner av lys overalt. Fra Texas til Oklahoma. Det var spesielle plasser hvor vekkelsen brant mest. Men vekkelsen var overalt.

Da jeg så bak meg – så jeg en bølge som kom ut fra Himmelens kant, det var som en vegg – på denne massive gyldne mursteinsveggen rundt Himmelen – en massiv tykk vegg. Denne bølgen var enorm, som en tsunami bølge – den største bølgen du kan sammenligne med – en 50 fot høy (ca 15 meter høy) – Herren sa: Dette er den siste utgytelsen – denne massive bølgen vil komme til jorden. Bak bølgen var det engler – de var som soldater på denne ildvognen – som var Guds herlighet. Det var samme type engler – de hadde rustning på – de så veldig like ut. De hadde disse gavene og boksene som omsluttet de helt perfekt – som buer på gavene. Hver vogn hadde en boks der.

Jeg spurte Herren – hva er de eskene. Hva er de gavene? Jesus sa det var Endetidens gaver – tids mantler som aldri har vært på jorden før. Ingen på jorden har sett det før. Det vil skape mirakler og ting du aldri har erfart før på jorden. Han sier – og større gjerning vil du gjøre – disse er de større gjerninger enn selv det Jesus gjorde. Det selv de som vandret på jorden når Jesus var der – ikke fikk se. Jeg vet ikke hva disse gavene gjorde, men de var massive – massive – massive av å bli utgytt.

Så tittet jeg mot venstre – jeg så andre engler – men disse englene var annerledes, de hadde lengre hår, de var massive og så sterke ut. De hadde disse store kurvene av gull greier – det så ut som penger – de ble tatt ut av siloene bak meg – låvelignende massive siloer – og de utgytte dette over jorden – i siloene var det penger, sykler ol. som folk i ulike land trengte. Hvordan dette manifesterer seg på jorden, aner jeg ikke. Jeg spurte ikke – så jeg vet ikke. Jeg var mer opptatt av æresfrykten for Ham – kongenes konge – Herrenes herre.

Så sa Jesus: Du må si til mitt folk at jeg kommer – og Han gjentok det igjen. Han svarte – men vi vet det! Han var pressende/alarmerende i sine øyne: Nei, du vet ikke! Fortell mitt folk at jeg kommer! Dette var da i 2014. Nå er vi i 2021 (Da han delte denne). Og jeg så ting når jeg var på jorden som Herren ikke tillot meg å tale om – som jeg gjerne skulle dele, som tidsrammer. Eneste jeg kan si til deg nå – er at vi virkelig er der. Jesus kommer, og det er seriøst nå – mer enn hva du kan forstå. Om du har familie og folk som du bryr deg om, og du ikke vitner, så er du i ferd med å miste din mulighet – og de kan tilbringe resten av sitt liv i helvete. Du har snart ikke mer tid igjen. Det kommer en tid nå, hvor alt er over.

Snakket om romvesener – ett tegn

Det siste Jesus snakket om, før jeg kom tilbake i kroppen, de vil snakke om romvesener – veldig mye – det er en av tegnene – og Han sa dette i 2014. Å snakke om utenomjordiske vil være viktig. Du vil vite ved å våke – den store forførelsen – når det skjer. Noe vil skje – det er en hendelse som du vil se – et stort bedrag. Alt er planlagt. Husker du kvinnen i starten som jeg fortalte om? Hun som skrek i panikk – romvesener kommer – de vil snakke om det i media, omtrent hele tiden – det kommer omtrent til å bli normalt. Og det er det allerede – er det ikke – er ikke det interessant – fra 2014 til 2021 (2023). Regjeringen prater om det – nesten som ett tabu emne. Jeg forsøkte å si dette til folk i 2014 – og de trodde ikke helt på dette med romvesener. Vi er nå i starten av dette. Det kommer store hendelser som vil skje de neste månedene og årene – dette vil riste USA på en måte du ikke kan forstå. Vekkelsen kommer ut av en stor rystelse.

Jesus sa til meg personlig i min bønnetid – Brandon, hva skjer når du forsøker å vekke dine barn, og de våkner ikke opp – selv etter å ha ropt og ropt? Du sier til dem våkne opp – våkne opp! Det neste steget er å riste dem. Du må riste dem for å få de til å våkne! De sover fortsatt. Mye av Kristi Kropp tenker at de er våkne – men Herren sier – du sover fortsatt! Og noe vil skje som vil ryste deg! Og det vil bli en stor vekkelse til ett forløst folk, som er radikal for Jesus.

Han så en en by i USA, St. Louis, en mann i rullestol, og de ba for han, og han reiste seg og gikk. Det var noe av det Herren viste meg. Det var mirakler på gata, på samme måte som Jesus gjorde. Dette er det du må forvente vil skje – ting som får verden til å skjelve. Han vil gjøre noe stort i deg. Han vil ikke bruke store tjenester – men vanlige troende – nemlig deg! Du kan vitne overalt – men du trenger å være overgitt til han – og ha en forventing – Jesus brukt meg til endetidens budbærer, så vil Han forandre deg – og du må ikke bli redd, ikke la verden skremme deg – for vi er snart ikke lenger her. Om Jesus kommer igjen – og du er her fortsatt – så har du store problemer! Det vil skje fryktelige ting med de som blir igjen. Jesus elsker deg – og Han har en stor plan for deg! Han ønsker at alle skal bli med!

Jesus sa jeg skulle dele dette, og jeg var tvilende, pga forfølgelsen av det jeg prater om – men jeg er over dette nå. Så tar han opp historien med Starbuck som senere ble bygd opp – jeg snakket om det i starten av artikkelen.

Om du lever i synd og frafall, er det nå på tiden å vende om. Han ber på slutten for deg og meg! Og en frelsesbønn.

9 kommentarer

  1. […] (og bli avhengig av medisiner fra vaksineindustrien) og for å strekke seg mot Dyrets merke (se denne visjonen om bortrykkelsen og Dyrets merke). Og nåde deg om du trekker egne konklusjoner, basert på både vitenskapsfolk og forskere, som […]

    Liker

Legg igjen en kommentar