9 Nov. 2021 – De vaksinerte sprer sykdom som pest

Jeg er veldig lei meg – for de jeg ikke har helt tatt alvorlig, at de har blitt smittet av vaksinerte. Ett uvaksinert ektepar fortalte meg at de hadde blitt magnetiske, – dvs. de kunne henge ting på kroppen sin, etter å hatt kontakt med folk som hadde fått Korona vaksine. Min kone mente det var spøyt – jeg var noe undrende – og mente det holdt med å tro. Men så har både jeg og kona endret mening – de vaksinerte er farlig, veldig farlig. Så la oss titte på denne lille snutten, laget av norsk helsepersonell:

Covid bedrag 2 De vaksinerte sprer sykdom – ViktigViten

Her har jeg nok vært svak – til å ikke få frem dette. Og jeg ber om tilgivelse for det. Du som er uvaksinert, hold god avstand til de vaksinerte – og sett på deg munnbind, om de kommer for nærme. Med tanke på at opp mot 90% voksne er vaksinerte i dette landet, så har vi fått en virkelig pandemi – det er også derfor de sier det blir en heftig influensa til høsten. Og det var derfor også Solberg åpnet samfunnet igjen – de var trygge på at ingen kunne stoppe denne demoniske smitten.

Nakstad sier her at de vaksinerte kan også smitte, men synes han snakker mer politisk og rundt grøten – enn å si ting rett ut. På NRK sier de at Danmarks styrende sier at de uvaksinerte har hele skylden, men spørsmålet er om NRK lyver – og ikke forteller sannheten. Om du leser NRK – og tror på de – så vil jeg bare si – at mesteparten som kommer derfra er manipulert «nyheter» ferdig regissert for deg – og satt for å styre, manipulere og gjøre folk redd. Husk når så mange døde i Sverige i starten av epidemien i 2020 – når det egentlig viser seg at det var mye naturlig død (det var få døde året før, og det inntraff dette året) – så stengte vi grensene – og en grensevakt sa til den svenske siden – «Dere er farlige» – når sannheten var at det var vi som var de farlige, vi som fulgte fryktens vei – uten å tenke på at Media løy stort sett hele tiden, for å få deg dit de ønsket det. Vi minnes hva endetiden er:

«Den lovløse kommer etter Satans virksomhet med all løgnens makt og tegn og under. Det skjer med all urettferdighetens forførelse blant dem som går fortapt, fordi de ikke tok imot kjærlighet til sannheten, så de kunne bli frelst. Derfor sender Gud dem kraftig villfarelse, så de tror løgnen, for at de skal bli dømt, alle de som ikke har trodd sannheten, men hadde sitt behag i urettferdigheten2Tess 2:9-12

Dette her oppfylles nå – og de som ikke har sin faste stand i Kristus – vil bli revet bort, uansett hvor mye de før har opplevd med Kristus. Du må skjønne hvor fienden legger sine løgner – sånn at du fortsatt kan leve i Sannheten – og husk – det er nådestid enda – og Gud tar alltid imot ett angrende hjerte – og Han kan tilgi og gi nåde! For tiden kommer – da dette systemet blir «allemektig» på jorden – og de som da tar imot dette – trolig gjennom spøyter – vil da ikke få noen nåde. Men der er vi ikke enda!

Legg igjen en kommentar