Dearborns folks aggressive ekspansjonstrang, menighetsliv fall og oppreising, frafall, bønn som kan riste alt, advarsler om bortrykkelsen, Enoks bok, Noas tid og himmelen

Da jeg leste denne artikkelen:

Demonstranter som støtter palestinere holder en demonstrasjon mens president Joe Biden besøker et Ford elbilsenter i nærheten, tirsdag 18. mai 2021, i Dearborn, Mich. Bidens innsats for å sette søkelyset på hans store infrastrukturplaner blir plutselig overskygget av den eskalerende volden mellom Israel og palestinerne. (AP Photo/Carlos Osorio)

Helvete er løs med demokratene i USA

Les også; Verden reagerer på at Åsmund Aukrust (Ap) har nominert UNRWA til Nobels fredspris

  • For så sier Herren Herren: Fordi du klappet i hendene og stampet med føttene og gledet deg med dyp forakt av hele ditt hjerte over Israels land, se, derfor rekker jeg min hånd ut mot deg og gir deg til føde for folkene. Jeg utrydder deg av folkene og utsletter deg av landene. Jeg vil tilintetgjøre deg. Og du skal kjenne at jeg er Herren. Esek 25:6-7

Demokratene er nødt til å støtte Israel – de fleste, og det har gjort at de får motstand fra tidligere støttegrupper, muslimene, kommunistene og selverklærte marxister – som har blitt totale antisemitter. Verden er jo klart gal, at man etter et overgrep og bestialsk vold, voldtekt, død og ikke minst kidnapping – og så skylder man på den som har fått overgrepet mot seg. Det er fascinerende å se hvor lett satan manipulerer mennesker – av de som har en korrupt natur.

I byen Dearborn, Michigan – har man den største konsentrasjonen med muslimer i USA – og da er det interessant å se hvordan det fungerer – i det området. En Wall Street journal kalte byen for «Amerikas Jihads hovedstad» – og hvor muslimene føler de er offer og jamrer seg at de er truet av voldshandlinger – de som hele tiden truet andre med sin religion.

  • Jeg er bare fred, men når jeg taler, er de klare til krig. Sal 120:7

Som disse dårene sier – når Islam hersker overalt, så er det fred – vel, vi vet at i de ca 1400 århundrene Islam har eksistert – så har de drept og ført kriger mot hverandre – i alle tid, det har ikke vært noen fred, men undertrykkelse, vold, mord, død, overgrep – og selv om jødene ble behandlet noe bedre i de islamske områdene, enn i Europa – så ble de underkuet av Islam, en jøde fikk ikke lov til å være høyere enn sine islamske herskere, og fikk eks. ikke ri på hest, og de måtte betale skatt, og ble mobbet, trakassert, kjenne på vold og ofte kunne det føre til døden. Så Islams «fred» er «virkelig» noe å streve etter, som vår elite gjør dag og natt – dette er noe for alle som ønsker ett bundet destruert antikristelig samfunn – hvor vold er ingrediensen. Og ikke minst alle kriger Islam har stått for, der de unge muslimske mennene må være med i for å utvide Islam – så de kan få sine sikre plasser i «himmelen» – som egentlig er en plass av tortur (Hades).

  • Det var du som sa i ditt hjerte: Til himmelen vil jeg stige opp, høyt over Guds stjerner vil jeg reise min trone. Jeg vil ta sete på tingfjellet i det ytterste nord. Jeg vil stige opp over skyenes topper, jeg vil gjøre meg lik Den Høyeste. Jes 14:13-14 [Lucifers 5 Jeg ønsker – å erobre, overta, innta all sann autoritet)

Så denne Lars Hedegaard dro til Dearborn i 2016 – en forstad til Detroit. Han kjente en kristen kvinne som drev misjonsstasjon midt i ghettoen – og en gang i blant lyktes hun å få en muslimsk jente til å kaste av seg lenkene (jeg antar han mener frelst) – men når det skjedde, måtte hun bli smuglet ut av Dearborn, ellers ville familien ha drept henne. Han observerte ingen politi i byen. Og Jemenittene (som også er muslimer) – og muligens de første som kom til byen, fikk ikke bo der de høyere rangerte klassene av muslimer bodde. Så sier artikkelen:

Vi kjørte et stykke rundt i landskapet rundt og ut i en pløyd åker la jeg merke til noe som så ut som en moské. Guiden min kunne bekrefte det. Hva skulle det bety, her hvor ingen bodde?

«Det ser vi mange steder», svarte hun. «Formålet med disse moskeene er å markere at det omkringliggende landet nå tilhører Allah. Hele erobringsstrategien er nøye planlagt og finansiert av velbesatte sjeiker fra Gulfen.»

Jeg stopper artikkelen der. Og det er min erfaring med åndsmakter, de vil markere sitt territorium, som rovdyr gjør, som løve hannene – at dette er mitt område. Jeg har tidligere bodd i sameie, 4 familier med felles inngang, med en sånn type dame som en av nabo – hun hadde en ånd i seg – og ville markere og bre seg ut, med all den skitten som fulgte i kjølevannet av hennes urene natur – uten Jesus er man klart ikke ren, men det er likevel noen som er mer influert av det demoniske, enn de andre – og det finnes oppriktige hedninger – og noen som er alt annet enn det. Denne kvinnen tålte ikke lyset som var i oss – og til slutt klarte den ånden i henne, å få med seg flere naboer – i en rally mot oss. Det var uvirkelig – å se dette hatet. På den tiden skjønte jeg ikke så mye av det – og var mer opptatt av å forsvare meg som verden gjorde. Heldigvis – har jeg vokst noe i troen – så jeg har skjønt mer og mer hvorfor ordet sier:

  • Om din fiende er sulten, så gi ham å ete. Om han er tørst, så gi ham å drikke. For når du gjør det, samler du glødende kull på hans hode. La deg ikke overvinne av det onde, men overvinn det onde med det gode. Rom 12:20-21

Det mange kristne ikke skjønner, er at dette bibelverset snakker om en form for åndelige krigføring -, for å overvinne kreftene i de onde. Denne kvinnen i Dearborn, denne danske journalisten skjønte ikke hvordan hun overlevde der – midt i Islams rike i Detroit – men det var fordi også hun har krefter som bakker henne opp – mektige englekrigere – og det er ikke bare for den onde å trampe inn for å ødelegge, spesielt ikke om hun kjenner sin autoritet i Kristus.

  • Dere er jordens salt! Men om saltet mister sin kraft, hva skal det da saltes med? Det duger ikke lenger til noe, uten til å kastes ut og tråkkes ned av menneskene. Matt 5:13

Men urene ånder de ønsker hele tiden å ekspandere – ta over kontroll – dominere – og å eie, og undertrykke – og få sine motstandere til å krype eller føle seg underlegen etc. Og om de troende, Guds Hellige, ikke lever i det lyset Herren har ment de skal gjøre – og har mistet sitt salt, så kan satan krype inn, og ta makten – ja, faktisk urene ånder kan dominere en hel menighet. Det finnes flere menigheter i dette landet, hvor urene ånder dominerer via lederskap, eldste, visse urene mennesker i menigheten, lovsangen etc. etc. - fordi en liten surdeig, surner hele deigen, 1 Kor. 5. Den største måten satan ødelegger en menighet på – er gjennom andre kristne – vel, de kaller seg kristne, men de drar med seg noe urent – og ettersom de fleste lokale menighetene ikke liker de profetiske tjenestene særlig godt – så er det lett for urene krefter å komme inn i menighetene.

  • For vi har ikke kamp mot kjøtt og blod, men mot maktene, mot myndighetene, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. Ta derfor Guds fulle rustning på, så dere kan gjøre motstand på den onde dag og bli stående etter å ha overvunnet alt. Ef 6:12-13

Jeg skjønte i min hjemby – ved ting Herren viste meg, bit for bit – så skjønte jeg hvordan menigheten jeg var i falt fra sin faste stand – som de til en viss grad hadde i starten. Det var «vekkelse» på ett sted, vi kan kalle den X, og det tiltrakk seg flere kristne – men så svulmet «vekkelsen» opp og gikk inn i religiøsitet og loviskhet – hvor salvelsen (Guds kraft) mer eller mindre forsvant. På den tiden var jeg med i en annen menighet, litt lenger ut på landet – de bestemte seg for å flytte fra sin småby, til den større byen, hvor også X holdt til – det var også mitt bosted. Men byen hadde et sterkt demonisk nettverk av det urene – spesielt av religiøsitet, hemmelig brorskap og begjær. Da de flyttet – så var jeg enda ganske umoden – jeg vil si at alt det jeg opplevde der, var en del av min læring – om hvordan ting kunne henge sammen.

  • Hva har vel jeg med å dømme dem som er utenfor? Er det ikke dem som er innenfor, dere dømmer? Men dem som er utenfor, skal Gud dømme. Støt da den onde ut fra dere! 1 Kor 5:12-13

Vi bosatte oss i byen, og rett etter så kom denne religiøse gjengen fra X – de var misfornøyde, og ville ha ett sted de kunne flyte i salvelsen – og de var tiltrukket av guds evangeliske kraft (du vet det er mange typer salvelser – den lettelse er nok den evangeliske – for den er ikke konfronterende – men er til for å vinne verden) – de var tiltrukket av det som fluer er til lyset – men når de ble medlemmer, så falt også salvelsen i vår egen menighet, men knapt noen skjønte det på den tiden. Denne formen for frafall, snek seg også inn i lederskapet – bit for bit – de hadde ganske svake karakterer fra forut – så dette ble en prøvelse på om de ville stå – eller ikke. Etter en stund sendte djevelen inn en fyr – som ble «frelst» – og han var ganske karismatisk, og ble satt i lederskapsgruppen ganske raskt – hvor trofaste som de hadde lovet stilling der, ble presset vekk. Denne fyren påvirket nyfrelste, til å bli falske kristne – de ledet dem bort fra den herligheten de opplevde i frelsen – til en mørk religiøs liv av usunnhet og ubibelsk tro.

  • Før jeg dannet deg i mors liv, kjente jeg deg, og før du kom ut av mors skjød, helliget jeg deg. Jeg satte deg til en profet for folkene. Men jeg sa: Å, Herre Herre! Se, jeg forstår meg ikke på å tale, for jeg er ung. Da sa Herren til meg: Si ikke: Jeg er ung! Du skal gå til alle dem jeg sender deg til, og alt det jeg befaler deg, skal du tale. Frykt ikke for dem, for jeg er med deg og vil redde deg, sier Herren. Jer 1:5-8 (om Gud har utvalgt deg til Hans rike for å gjøre Hans vilje, så har Han gjort det fra før du ble skapt i mors liv)

Det var vondt av meg – at en av disse nyfrelste – jeg likte hun godt, vi hadde samme humor – og hun virket som hun var sulten på Herren. Jeg hadde kontakt med henne det første året av hennes frelse – og det var også hun som ga meg profetisk ett ord om min kallelse (ett ord jeg fikk bekreftet senere av ett annet menneske) – men etter at hun mer og mer ble påvirket av denne nye «kristne» fyren som hadde fått posisjon – som had de masse selvtillit og var en sterk person i seg selv, så dro han henne vekk fra grunnvollen – og nærmere inn i lederskapet – som nå hadde mer blitt et lovløst lederskap. Da Roger Larsson – en profet var der – så kom han med sine profetiske fingre om lederskapet – og de følte det så ubehagelig – at de ikke ba han tilbake – iallefall på 2 år – før de ga han en ny nåde til å preke der. De likte bare å høre på de som sa noe positivt om de – det var deres form for kristne tro – å være positiv – en mer humanistisk måte å tenke på, men lite Gudfryktig.

  • Vi er falt fra Herren og har fornektet ham, vi har gått bort fra vår Gud. Vi har talt om undertrykkelse og frafall. Vi har unnfanget løgnens ord i våre hjerter og sagt dem ut. Jes 59:13

Denne jenta – vel, hun fant aldri tilbake til det som hun hadde som nyfrelst så jeg så det, hun giftet seg – og fikk flere barn, og jeg tror at alle barna får nå hjelp av helsesektoren pga psykiske plager. Hun fikk kreft – og jeg møtte henne ca 6 måneder før hun døde – hun var ikke gammel – men det var ett enormt demonisk nærvær i det kontoret hun da jobbet i – for en kristen organisasjon. Det var rent uhyggelig.

  • For vi er Kristi vellukt for Gud, blant dem som blir frelst, og blant dem som går fortapt. For de siste en duft av død til død, for de første en duft av liv til liv. Og hvem er vel dugelig til dette? 2 Kor 2:15-16

Jeg tviler på at hun fant frelse, før hun døde – lever man i frafall så lenge, så herder man seg – og da klarer man oftest ikke å se sitt eget bedrag – husk å vende om, er alltid en kamp hvor det blir avgjort om man elsker synden høyere – eller sannheten. Etter at hun hadde dødd, tok en kristen bønnekvinne over kontoret hennes – da jeg var der noen måneder etter kvinnens død, kjente jeg Guds kraft på samme kontoret. Det er forskjell på den som utsondrer død og den som utsondrer liv.

  • Vokt den Guds hjord som er hos dere, idet dere har tilsyn med den, ikke av tvang, men frivillig, heller ikke for ussel vinnings skyld, men med villig hjerte, heller ikke som herskere over menighetene som er betrodd dere, men slik at dere blir forbilder for hjorden. Når så overhyrden åpenbarer seg, skal dere få ærens uvisnelige krans. 1 Pet 5:2-4

Du skjønner – om du er en leder for en menighet, så er det ett enormt ansvar – større ansvar enn det vår statsminister har. Fordi meningen er at du skal bevare fårene du får ansvar for – og sørge for at de kommer til Himmelen. Dermed må du våke først over ditt eget hjerte, så du selv ikke lever i frafall eller har åpnet opp for falsk lære gi mat til fårene så de vokser i troen og vokte deg for at djevelen har fått innpass i deg, eller din ektemake eller familie – så må du våke over menigheten, de eldste ved å være i Ånden, leve nær din Herre, og holde djevelen langt unna ved hva du har invitert inn i fellesskapet – og være høyst skeptisk til alle som ønsker å være med i det.

  • Men om din bror synder mot deg, så gå og tal ham til rette, han og du alene. Hører han på deg, har du vunnet din bror. Men hører han ikke, så ta med deg en eller to andre, for at enhver sak skal stå fast ved to eller tre vitners utsagn. Men vil han ikke høre på dem, da si det til menigheten. Hører han heller ikke på menigheten, da skal han være for deg som en hedning og en toller! Matt 18:15-17
  • For hvor to eller tre er samlet i mitt navn, der er jeg midt iblant dem. Matt 18:20

Da jeg var nyfrelst – så hadde vi en bønnegruppe – ikke knyttet til en lokal menighet, men det behøver man heller ikke – da Kristus er til steder der det er 2 eller 3 – da har man menighet. Så syndet en – og falt i hor med en annen i gruppa – og en tung hånd la seg over hele gruppa – det var umulig å be. Så vi gikk til mannen som falt i synd – og siterte Guds Ord – ba han omvende seg, som han ikke ville – så støtet vi ham ut etter 1 Kor. 5 – og dro derfra. Og etter det forsvant den mørke tyngden som hadde ligget over oss – fordi vi hadde renset ut og drevet ut den onde. Men han fikk en sjanse først – som han ikke grep.

  • Han la til: Det som kommer ut fra mennesket, det gjør mennesket urent. For innenfra, fra menneskehjertet, er det de onde tankene kommer: utukt, tyveri, mord, hor, griskhet, ondskap, svik, utskeielser, ondt øye, spott, hovmod, uforstand. Alt dette onde kommer innenfra og gjør mennesket urent. Mark 7:20-23
  • Dere må da skjønne at jeg ikke snakket til dere om brød! Men ta dere i vare for fariseernes og saddukeernes surdeig! Da forsto de at han ikke hadde ment at de skulle ta seg i vare for surdeigen i brød, men for fariseernes og saddukeernes lære. Matt 16:11-12
Mange nye mega kirker, da snakker vi fremst om USA, har blitt store, fordi de har kompromisset på det grunnleggende Guds Ord og lære – og avfeid profeter og vektere – og lagd seg ett søtt evangelium – som ikke fører til Himmelen. Altså en annen Jesus – les Galaterbrevet 1.

Les: Den forførende lettvinte kirken – uten Kors og omvendelse – et søkelys på falsk lærere og dens ideologi

Frafall – sånn overfladisk – kan deles inn i 2. Først den ytre – så den indre. Dvs. forførelsen har gjerne ett navn, mange navn – og betegnes for som den ytre – dvs. at noen bærer med seg dette inn i menigheten – enten ved lære eller ved urene mennesker som kommer inn – begge sendt av djevelen. Det andre er det indre – dvs. at du tar imot vranglæren eller frafallet med ett åpent hjerte – og tar del av den, blir ett med det som er av demonisk natur. Andre kan sitte i menigheter med dårlig lære eller mye frafall, og likevel ha bevart hjerte, og ikke mistet sin tro. Men jeg anbefaler alle som er i den situasjonen – om å ikke være der for lenge – som Skriften sier:

Og jeg hørte en annen røst fra himmelen si: Kom ut fra henne, mitt folk, for at dere ikke skal ha del i hennes synder, og for at dere ikke skal få del i hennes plager! Åp 18:4

Det kan komme til en tid – hvor Gud ikke lenger aksepterer at du er på en plass som forkynner død – og frafall – da er tiden inne for å forlate plassen. De som blir igjen, vil merke plagene som vil komme over de som liker å være nær mørket – det husker jeg på en menighet jeg forlot 2 år før alle andre – vel, jeg så det mye raskere enn de andre, jeg merke de demoniske kreftene som inntok menigheten – pga en uren og falsk apostel hadde forkynt, og lagt sin demon egg i menigheten – og da jeg ukene etter merket at det ikke gikk vekk, og jeg merket at pastoren raskt ble påvirket av den nye atmosfæren – så dro jeg meg ut. Og jeg ble på grensen til å bli hånet for at jeg gikk ut – og fikk mer eller mindre merkelapp på meg. De så meg ikke som en særlig god broder – de trodde nok at jeg var frafallen.

  • Men jeg har imot deg at du tåler kvinnen Jesabel, hun som sier at hun er en profetinne, og som lærer og forfører mine tjenere til å drive hor og ete avgudsoffer. Jeg ga henne tid til å omvende seg, men hun ville ikke omvende seg fra sitt horeliv. Se, jeg kaster henne på sykeseng. Og de som begår ekteskapsbrudd med henne, skal komme i stor trengsel, hvis de ikke omvender seg fra hennes gjerninger. Hennes barn vil jeg rykke bort ved død. Og alle menighetene skal kjenne at jeg er den som gransker nyrer og hjerter, og jeg vil gi hver av dere etter hans gjerninger. Åp 2:20-23 (Kvinnen Jesabel, kan også være falsk doktrine/lære, som fører død over menigheten – i natur er den en form for åndelig hor og forførelse)

2 år etter – så var det en haug kristne som forlot menigheten, såret – og istedenfor å vende om – eller kanskje gi de oppvakte rett – som så det tidlig, så henga de seg inn i ett annet sted det var en ekte bønnevekkelse – og så slukte de ilden der (jeg var på møtene når de «alle» var samlet, og det var urolig atmosfære – der det rett før var kun Guds fred i møtene) – også pinsemenigheten som de da gikk inn i, må anses som levende kun i navnet idag.

  • Derfor fryd dere, himler, og dere som bor i dem! Men ve jorden og havet! For djevelen er steget ned til dere i stor vrede, fordi han vet at han bare har en liten tid. Åp 12:12

Du vet – satan strategi er enkel – men hvorfor er det så få som ser hans enkle program – plan – og måten han kjemper mot menigheten – innenfra. Men også i Norges nasjon – så har vi fått femtekolonner i landet – som bygger på samme prinsipper som jeg snakket om – det kalles migranter, (de drar med seg sin surdeig, altså urene krefter – inn i nasjonen og fellesskapet) – og da er vi tilbake igjen ved Dearborn, Detroit – USA – men åndelige blinde folk, som vår elite i dette landet – må gjøre som deres åndelige herrer styrer dem til – på samme måte, åndelige blinde prester og biskoper – og legg til mange frimenigheter som blir drevet på en samme uren måte – fordi veldig få har Guds frykt – og ei heller respekt for de profetiske tjenestene Gud reiser opp.

  • Fremfor alle ting formaner jeg derfor til at det blir gjort bønner, påkallelser, forbønner og takk for alle mennesker, for konger og for alle som er i høy stilling, så vi kan leve et stille og rolig liv i all gudsfrykt og ærbarhet. Dette er godt og til behag for Gud, vår frelser, han som vil at alle mennesker skal bli frelst og komme til sannhets erkjennelse. 1 Tim 2:1-4

De profetiske tjenestene er for å hjelpe mennesker. Men husk, en narkoman som er avhengig, hva gjør han når noen forsøker å avvenne han fra stoffet? Jo, når han får abstinenser så går han til angrep på sine behandlere – enda de forsøker å hjelpe han i frihet. På samme måte er det i Norge – enten vi har eliten – eller kristne ledere. Jeg sier ikke at alt er mørkt – fordi det er det ikke – det finnes sterke kristne ledere, og det finnes sterke brødre og søstre som holder satan unna – og som ber for landet sitt. Hvorfor tror du ellers at folk i Støre regjeringen blir avslørt eller at Solberg og mannen hennes blir eksponert for ulike typer ondskap som de gjør – fordi noen ber – og det skremmer satan. Mørkets Rike beskriver dette godt (Rafar er da nasjonens demonfyrste, Lucius byens fyrste):

Nå snudde Rafar seg for å grille Lucius ytterligere.

«Si meg, avsatte fyrste, hvordan er situasjonen i byen Ashton? Er den klar?”

Lucius var rask til å svare, «Ja, Ba-al Rafar.»

«Så dere har altså tatt dere av denne bedende Busche og denne soven­de bråkemakeren Hogan.»

Lucius var stille.

«Det har dere ikke! Først lar dere dem komme inn i stillinger som vi hadde reservert for våre egne, spesielle ansettelser.»

«Det var en feil, Ba-al Rafar!» plumpet Lucius ut. «Clarion-redaktøren ble eliminert ifølge våre ordre, men…ingen vet hvor denne Hogan kom fra. Han kjøpte avisen før det kunne gjøres noe med det.»

«Og Busche? Jeg hadde fått forståelsen av at han flyktet fra angrepene deres.»

«Det..det var en annen Guds mann. Den første. Han flyktet.»

«Og?»

«Denne yngre mannen sprang opp i hans sted. Ingenstedsfra.»

Et langt, ekkelt sukk hvislet ut gjennom Rafars huggtenner.

«Himmelens hær,» sa han. «Mens dere har tatt dem for gitt, har de flyt­tet inn Herrens utvalgte rett for nesene på dere! Det er ingen hemmelig­het at denne Henry Busche er en mann som ber. Frykter dere det?»

Lucius nikket. «Ja, selvfølgelig, mer enn noe annet. Vi har angrepet ham, og forsøkt å drive ham ut.»

«Og hvordan har han besvart angrepet?»

«Han…han…»

«Si det!”

«Han ber.» (Mørkets Rike Kapittel 5)

Du må aldri undervurdere kraften i dine bønner – og jo mer du ber, jo sterkere blir du – og jo farligere blir du. Vi kan ta med en sekvens til fra samme bok (Krioni og Triskal er engler, Busche er Gudsmannen som ber):

Krioni og Triskal kunne se hundrevis av smale, gule øyne som stirret på dem fra krokene og de mørke gjemmestedene i rommet. De hadde al­lerede hørt metallklirringen av sverd som ble trukket og gjort klar.

«Ser jeg ut til å være harmløs nok?» spurte Triskal stille.

«De mener nok ikke at du er harmløs lenger,» svarte Krioni tørt.

De så rundt på alle øynene som stirret på dem. De smilte forsonende og løftet sine tomme hender for å vise at de ikke hadde fiendtlige hensikter. Demonene svarte ikke, men flere sverdblader glødet i mørket.

«Hvor er nå Seth?» spurte Triskal.

«Han er sikkert underveis.»

Triskal stanset anspent Krioni fulgte blikket hans og fikk se en demon som nærmet seg dem. Demonens hånd hvilte på sverdet; han hadde ikke trukket det, men mange av de andre sverdene var trukket bak ham.

Den svarte ånden målte de to englene opp og ned og hveste: «Dere er ikke velkommen her! Hva vil dere?”

Krioni svarte raskt og høflig: “Vi holder vakt over Guds mann.»

Demonen kastet et blikk på Hank og var plutselig ikke så hoven leng­er. «Busche!» utbrøt han nervøst mens de bak ham rygget tilbake. «Hva gjør han her?»

«Det er ikke noe vi ønsker å diskutere med deg,” sa Triskal.

Demonen snerret bare. «Er du Triskal?»

«Det er jeg.»

Demonen lo og hostet opp røde og gule skyer av damp. «Du liker å slåss, ikke sant?» Flere av demonene lo sammen med ham.

Triskal hadde ingen planer om å svare. Demonen fikk heller ikke tid til å forlange et svar. Plutselig ble alle de spottende demonene anspente og urolige. Øynene deres flakket rundt, og så, lik en flokk forskremte fu­gleunger, rygget de tilbake og gjemte seg i de mørke krokene. Samtidig kunne Krioni og Triskal kjenne en ny styrke som rant gjennom dem. De så ned på Hank.

Han bad.  (Mørkets Rike – kapittel 15)

I Mørkets Rike Møter Motstand, altså bok nummer 2 – så vil du se hva som skjer når satan klarer å snike seg inn i menigheten, via en falsk kristen – og hindrer enhet og bønnearbeid – så det blir en splittelse. Husk – satan er mest interessert i alle som blir født på ny – og alle menigheter som sier de står på Ordet – det er nummer en prioritet – for å gjøre menigheten svak – så ødelegger han alt det som gir fred i samfunnet og i nasjonen – som kan føre til det vi ser i dagens Norge – Støre er bare ett resultat av ett frafall som har ligget på dypet i flere tiår i nasjonen – i takt med vår overflod.

For selv sterke gudsmenn – som teks. Aril Edvardsen som i sin tid falt, var avhengig av bønner – og når han falt, så dro han med seg mange andre kristne inn i villfarelse og splittelse – og så var nasjonen åpen for demoniske angrep, og å underminere nasjonen til åndelige fattigdom – så senere til fysisk fattigdom – hvor vi ikke lengre har den klokskap man trenger – for å styre en nasjon, og vi blir lik en land i 3 verden.

  • Det er et onde som jeg har sett under solen, et feilgrep fra den som har makten: Dårskapen sitter i mange høye stillinger, mens fornemme folk må sitte lavt. Jeg har sett tjenere ri på hester og fyrster gå til fots som tjenere. Fork 10:5-7

Husk, vi er allerede mentalt som ett land i den tredje verden, fordi det finnes nesten ingen kloke hoder på toppen av verken de store bedriftene, eller vår politiske elite – det settes ikke inn folk fordi de er flinke (altfor ofte sitter «fyrster»/altså flinke folk, i nedprioriterte stillinger, mens «tjenere»/udugelige sitter på høye stillinger) – men fordi de er føyelig ovenfor makten – så faller bussene inn i kaos som teks. i Oslo – pga grønn ideologi, forsøker å lage batterifly som er umulig å lage, vindturbiner til havs som bare koster uten å kunne produsere, togene er i kaos, og ingenting fungerer – og når man fortsetter på den veien – i kommunene – i staten – overalt – så vil til slutt ikke pengene i oljefondet/pensjonsfondet kunne redde oss – men vi kan få samme situasjon her som i Venezuela – enda så mye olje de hadde, flere millioner innbyggere har nå flyktet fra landet – det er bare kaos, statlig terror og fattigdom. Skjønner du? – Alle tegnene er der – men ingen fanger de opp – Norge har bestemt retning hvor de er på vei mot – men ingen vil si det i det offentlig – for alle ønsker ære – og ingen ønsker å bli forfulgt av media, eller statlig terror og forfølgelse – så da blir de fleste motstemmene stille.

  • Jesus svarte og sa til dem: Ha tro til Gud! Sannelig sier jeg dere at den som sier til dette fjellet: Løft deg og kast deg i havet! – og ikke tviler i sitt hjerte, men tror at det han sier skal skje, for ham skal det skje. Derfor sier jeg dere: Alt dere ber om i bønnen, tro bare at dere har fått det, så skal det bli gitt dere. Mark 11:22-24

Men om Gud får reist opp en hær med bønnefolk – som kjenner sin Gud, og kan be – så kan vi riste løs alt mulig i dette landet – for Gud er ingenting umulig – men vi har så begrenset tro – at vi knapt tror at Gud kan helbrede syke. Men Gud kan flytte på alle fjellene i Norge på under 1 minutt – det er ikke vanskelig for Ham. For Ham er det vanskelig for å få de som er kalt ved Hans navn – å tro Ham!

Dette ble en form for andakt i dag – en lære om åndelige sannheter. Men jeg tror også – for de som ønsker å vite når morgendagens uhygge vil komme – at man må være beredt, ved å stå på Ordet og Sannheten, når prøvelsens dag vil treffe våre nasjoner! Trekk nærmere Jesus – så vil Herren lede deg gjennom alt!

En bibelsk advarsel om endetiden vi er i nå

Men ta dere i vare, så ikke deres hjerte tynges av rus og svir og timelige bekymringer, så den dagen skulle komme uventet over dere som en snare. For den skal komme over alle dem som bor over hele jorden. Men våk hver tid og stund, og be at dere må bli aktet verdige til å unnfly alt dette som skal komme, og til å bli stående for Menneskesønnen. Luk 21:34-36

Denne Reelsen prater om en 2 åring – som har sett Jesu komme! Denne snakker om at Jesus kommer om en uke – jeg antar at det betyr snart – veldig snart!


Jeg vil legge til – jeg har sett på mange Reels – hvor de sier at Jesus kommer snart – forbered dere! Selv fra små barn, som knapt kan prate, til voksne – som har sett bortrykkelse. Nå har jeg hørt at Jesus kommer igjen i mange år – men vi må huske på at når Jesus prater om dette, så henvender Han seg til de som ikke er våkne i troen, eller som ikke er rede – eller som sitter fast i synd, som de ikke helt ønsker eller klarer å komme seg ut av. De som er forberedt, blir oppmuntret av å høre om Jesu gjenkomst, de som sover i troen, kan synes det er ubehagelig å bli påminnet om at en dom vil følge, om de ikke tar Jesu Ord på alvor!

Talen om romvesener – ett tegn på at Jesu gjenkomst er veldig nær

Vi har allerede fått profetiske budskap at når vi hører mye om romvesener – så er Jesu komme veldig nærme.

Den Globale elitens mulige planer i å bedra med illusjoner/hologram

Det andre som jeg har sett på flere Reels – men ikke delt enda, er at det vil bli satt bilder, filmer på himmelrommet – som er gjort ved droner/laser/hologram eller annet – som vil virke veldig ekte, men er et bedrag – så jeg fant denne Reelsen – for å se hvor ekte ting kan gjøres ved elektronikk.

Ser du på Reelsen – så ser du at dette, om du står under det – at det ser totalt ekte ut – eller iallefall føles det – det er som å se en av disse mange nye okkulte filmene – hvor man bedrar det overnaturlig med datatriks så du føler du er inn i det. Det føles virkelig – men har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Ja – nettopp, det snakkes flere ganger på nettet om at de vil gjøre istand en fake allien/romvesen invasjon – men har helt andre hensikter bak forførelsen. Vi må forberede oss for en tid – hvor det åndelige mer kommer inn i det fysiske – som på Noahs tid. Og ikke la oss lure!

Nephilim, Enok og Noahs tid

Ellers vet vi nå hva romvesener er – nemlig det bibelen definerer som Nephilim – avkommet til de falne englene – som gikk inn til menneskenes døtre, les 1 Mos. 6 – det var det som ødela den gamle verden.

Enoks bok er ett lite mysterium, sammen med mange interessant opplysninger. Det er klart ikke alt man skjønner – eller forstår. Men man skjønner at disse vekterne – hele 200 i tallet – som var satt i å vokte over menneskene – isteden ble fanget i synd, og startet med å forføre menneskene. Det er viktig å se at alvoret i dette, er at menneskene i utgangspunktet, er ikke sterke nok, til å kunne motstå djevelsk forførelse – om du da ikke holder deg når til Gud og Hans Ord (og ordet var for det meste ukjent på den tiden).

Vi vet vi at det vi kaller onde ånder eller demoner, er ett resultat av samkvemmet mellom disse Vekterne og menneskenes døtre – de ble dannet i disse kjempene, i Nephilim – og når kjempene døde, så forsvant de ikke ned i dødsriket i lidelse, men ut i den åndelige atmosfæren, på jorden og under jorden. Enoks bok skriver:

Og nå skal de kjemper som ble avlet av åndene og kjøttet, kalles onde ånder på
jorden, og på jorden skal deres boliger være, og inne i jorden.
Enoks bok 1.

Så er det også interessant hva disse falne englene, lærte menneskene – jeg kommer tilbake lengre ned om det – og men også Bibelen for ca 2000 år siden, hadde ett sitat fra denne boken (muligens var boken totalt orginal på den tiden, idag mener noen at det er mye sant, men at mennesker kan ha lagt til ting). Judas skriver så, og siterer fra boken;

  • Disse var det også Enok, den sjuende fra Adam, profeterte om da han sa: Se, Herren kommer med sine ti tusener hellige for å holde dom over alle, og straffe alle ugudelige for alle de ugudelige gjerninger de har gjort, og for alle de harde ord som de har talt mot ham, de ugudelige synderne. De er slike som knurrer og klager over sin skjebne, enda de farer fram etter sine lyster. Deres munn taler store ord, mens de smigrer folk for vinnings skyld. Jud 14-16 (dette er kanonisert, og hentet fra Enoks bok)

Ettersom vi vet at Nohas dager er her, på nytt – så må vi forstå noe av det som skjedde på Noahs tid – for å forstå forførelsen som skjer nå – her ett utdrag fra hvordan falne engler skapte eget avkom, ved å holde seg til menneskenes døtre:

  • Disse, og alle de andre [vekterne] med dem, tok seg hustruer, og hver især utvalgte seg én. Og de begynte å gå inn til dem, og de hadde omgang med dem. De lærte dem tryllemidler og besvergelser og ga dem veiledning i å skjære røtter og bruken av urter De ble svangre og fødte store kjemper, hvis høye var tre hundre alen. Disse fortærte alt som menneskene møysommelig hadde produsert, helt til menneskene ikke lenger kunne fø dem. Hentet fra Enoks bok 1

Jeg lurer på om i Endens tid – vil Nephilim bli skapt via Dyrets Merke – altså gjennom sprøyter som former ens DNA til å bli umenneskelig – det har ikke skjedd enda, selv om siste vaksiner var djevelsk, hadde de ikke helt makten til å ødelegge menneskenes DNA – men en dag vil det komme.

Ifølge denne Reelsen – så lærte de falne englene (står i Enoks bok):

  1. Samyaza- lederen av de falne englene – han lærte sine engler å forføre kvinnene – denne lystfulle unionen ga opphavet til Nephilim – altså hybride kjemper. Han underviste også i besvergelse og den som skar røtter – Mens andre vektere som Amaros lærte om løsningen av trylleformularer. Baraquel lærte om astrologi, Kokabliel om tegnene, Tamiel lærte om å observere stjernene og Sariel i månens løp
  2. Asbeel – en engel av ruiner – navnet betyr desertør/overløper fra Gud. Han ledet menneskene på ville veier – når han overga sin post som vekter – det var han som fikk englene til å falle for menneskenes døtre.
  3. Tamiel – også kalt Kasdeja – han lærte astronomi. Han lærte menneskeheten om demoner og urene ånder. Han viste menneskeheten hvordan man skulle drepe det ufødte barnet.
  4. Azazel – var en av lederne av de opprørske englene. Han lærte menneskeheten kunsten i å føre krig og kvinnene kunsten i å forføre. Det står: Og Azazel lærte menneskene å lage sverd og kniver, skjold og brystpansere, og han viste dem metallene og deres forarbeidning og å lage armringer og smykker og bruken av øyensminke og forskjønnelse av øyenbrynene og den mest kostbare og utsøkte av alle stener og alle slags fargestoffer. Og der var en stor og omfattende ugudelighet. Og de bedrev hor og syndet, og alle deres veier var fordervet. Han viste menneskeheten også hemmeligheten med heksekraft. Gud kommanderte Rapael (en engel) til å lenke Azazel til en taggete klippe. Han ble forvist til evig mørke – til dommens dag. Hvor ilden en dag vil fortære ham.
  5. Penemue – den som er åndelig ansvarlig for dumhet (uforstand). Han ga menneskene det skrevne språket. Men menneskene var ikke klare for denne kunnskapen – skrivingen ledet til utbredt splid, disharmoni, konflikt, splittelse og destruksjon.
  6. Abaddon – var kastet ut av himmelen for sin destruktive karakter. Han er kjent som erkeengelen av abyss (avgrunnen, ikke dødsriket). Abaddon er fremstredende i visse apokalyptiske skrifter. Etter den siste dommen, han vil ta menneskene til Josafats dal. Så han oppfører seg som Guds høyre hånd i apokalypsen – men i Jobs bok er han beskrevet som en «helvetes avgrunn» – han styrer over disse gresshoppene i Åpenbaringen 9.
  7. Nephilim. Står om de i 1 Mos. 6. De var avkommet til Guds sønner (falne engler) og menneskenes døtre. Dette var store kjemper. De spiste alt menneskene ga til dem, da menneskene ikke kunne fø dem, begynte de å vende seg mot menneskeheten og sluke/spise mennesker. Og de syndet mot fugler, villdyr og krypdyr, fisk og å fortære hverandres kjøtt og drikke deres blod. Dette skapte harme i Gud, og Han sendte floden for å sette en stopp for det. Det var menneskehetens første store fall.
  • Og da menneskene omkom, ropte de, og deres rop nådde Himmelen. Da skuet Mikael, Uriel, Rafael og Gabriel ned fra himmelen og så alt blodet som ble utgytt på jorden, og all den urett som ble gjort på jorden. Enoks bok 1

Ble også menneskene lært inn i teknologi?

Atomkrig i eldgammel tid?

For noen år siden leste jeg jo i denne boken Enoks bok 1 – og i tillegg til alt hva disse vekterne forførte menneskene med, så er mitt spørsmål om disse lærte også menneskene teknologi? Det som kjennetegner Noahs slekt (Enok var oldefaren til Noah) – var at de var såpass onde, at de var ett med ondskapens hærskarer – eks. kan det virke som pyramidene i Egypt er laget før flommen, altså de mest avanserte, som man må ha maskiner for å kunne lage (om ikke det var kjemper som satte steinene) – man kan ikke putte ett brevark mellom steinene som er håndlaget – de sitter perfekt – og de veier mange tonn – det er såpass avansert, at det er vanskelig selv i dag å lage noe lignende.

Etter flommen – så reduserte Gud menneskene – på den måten at de levde mye kortere – for generasjon til generasjon – Noah levde i 350 år etter flommen, ble 950 år – mens hans sønner ble rundt 450 år gammel – mens Abraham, ca 12 slektsledd mellom Noah og han, ble «bare» 180 år gammel. Jeg tror også at Gud reduserte menneskenes mentale evner – og at kunnskapen under flommen ble borte – av den grunn at Noah og hans slekt videreformidlet det ikke – jeg tror også at arken ble laget så naturlig som mulig, uten noe teknisk hjelp. Gud stengte døren – for teknologi – til Noahs slekt igjen ville reise seg – som vi har nå sett siden Israel kom til sitt land i 1948 – og vi er på slutten av tiden, før Herren vil dømme dette slektsleddet for deres gudløshet.

Og trolig er teknologien det som skaper vår undergang – sammen alt det andre som disse 200 vekterne lærte menneskene – altså det samme skjer jo idag – når det gjelder Nephilim så er jeg noe usikker, unntatt ved UFO/romvesen forførelser. Men en profeti for 150 år siden, snakket om da ukjent teknologi (som å fly) – men den sa at menneskene ville være misfornøyde – til tross for alt vi har skapt. Det ser jeg hver dag – misfornøyde mennesker fra de som styrer (som må forandre alt til det verre hele tiden – de har ingen ro i seg – men må ha noe nytt) til mannen på gulvet – som har all underholdning, stort sett nok med penger, elektronikk, mulighet til fly/reise/ferie – de har alt, men oppfører seg som om de ikke har noe – og strekker seg stadig etter noe nytt – for Skriften sier:

Det er ingen fred, sier Herren, for de ugudelige. Jes 48:22

Her er den profetien – som jeg før delte her;

Samtidig skjer det en vekkelse, spesielt på plasser der det har lenge vært lite lys, og mye undertrykkelse og ondskap – husk, hadde evangeliet eksister på Enoks og Noahs tid, hadde mange fler blitt freli denne rest. Og Himmelen søker Jorden – for frelse. Men har man klart også å finne den fysiske plasseringen av Himmelen?

Himmelen – eller hva?

Dette er den siste Reelsen jeg vil dele – vel, jeg vet ikke om det den sier er ekte, men endog interessant – de påstår at dette nye Hubble teleskopet som de har puttet ut i verdensrommet – som kan se fremmede galakser, planeter, soler, måler ol – har funnet himmelen. Vel – de sier at himmelen er i midten av universet – og NASA har forsøkt å skjule det – ifølge Reelsen.

Uansett – Himmelen finnes – og bibelen sier:

Fordi du har bevart mitt ord om tålmodighet, vil jeg bevare deg fra den prøvelsens time som skal komme over hele verden, for å prøve dem som bor på jorden. Jeg kommer snart! Hold fast på det du har, for at ingen skal ta din krone. Den som seirer, ham vil jeg gjøre til en støtte i min Guds tempel, og han skal aldri mer gå ut derfra. Og jeg vil skrive på ham min Guds navn, og navnet på min Guds by – det nye Jerusalem, som kommer ned fra himmelen fra min Gud – og mitt eget navn, det nye. Den som har øre, han høre hva Ånden sier til menighetene! Åp 3:10-13

Så uansett – i vår overlod – og teknologi og kunnskap – så er Himmelens Gud via Hans Ord, menneskenes eneste håp, og eneste som kan gi fred og reddes fra ett evig inferno i tortur – det som kalles fortapelsen. Vi har et helvete vi må unnfly, og en himmel å innta. La oss ikke havne i søvn, sløvhet, synd eller umoral – men holde vårt hjerte brennende – for Herren kommer meget snart!

Legg igjen en kommentar