17 mars 2022 – Startet Putin den 3 verdenskrig? Er Ukraina i Bibelsk profeti?

Dette er da en oversettelse av overnevnte Youtubevideo:

Da Franklin Graham ba de troende be for Putin – så kom det en storm fra Kristi Kropp. Jeg vet ikke hvordan de kristne har kommet hit. Men det er bibelsk å be for en leder.

Jeg elsker USA – men likevel, de kristne som støtter Biden, de har mye de trenger å forklare. Fordi Biden gjør nå alt som Demokratene sa at Trump var i fare for å gjøre (som han aldri gjorde). De sa at Trump ville forsvake USA på verdensscenen – Trump ville starte en krig – ville sørge for ett økonomisk krasj – og at han ville sørge for at inflasjonen gikk opp. Gjett hvem som gjør alt dette? Min far sa at de som anklager, sier mer om de, enn den de anklager (Oa: jeg også bruker å si det). Alt dette slipper venstresiden unna – jeg kaller det venstresidens privileger. Jeg vet ingenting om hvite privileger – men jeg vet at venstresidens privileger eksisterer.

Tenk da på Biden som gjør alt dette for å forsvake USA og har styrket Russland, men endog kaller han Biden en morder, smågangster, tyrann, bølle. Og sier du det til de som har verdens nest største arsenal av atomvåpen, så burde kunne understøtte det. Og du burde ikke irritere Putin, fordi da vil han kjempe imot deg. Det du burde gjøre, er å snakke høflig til han, sier Victor Davis Hansen, og understøtte det. Og dette gjør Victor – han kaller selv ikke Biden med kallenavn. Heller ikke Trump.

Russland har garantert hemmelig tjeneste med kunnskap som kunne sette både Biden og hans sønn Hunter Biden i fengsel – for å ha mottatt 1 million dollar hvert år fra Ukraina – hva skjer der (Oa: husk at de hengte ut Trump når han snakket i telefonen med Ukraina – fordi han ønsket å avsløre Bidens korrupsjon)  – hvilken håndgripelig kontakt de har til Ukraina. Folk er veldig opptatt følelsesmessig i denne krigen, men Ukraina er ikke en gang strategisk viktig. Men likevel så ser vi at Bidens administrasjon dytter på for å få en krig i den regionen.

Biden virker ikke som han er helt tilstede – han leser fra et manuskript hver eneste gang, og kan ikke en gang uttale hovedstaden i Ukraina – Kiev. Biden leser dette søvning fra manuskriptet – og med all den hjelpen, så blir det uansett feil.

Det var en tidsrom av 5 år – hvor himmelen var åpen over Ukraina – altså fra tegnet i Blodmånene i 2014 – og profeter som Kim Clement (har oversatt noen profetier i denne artikkelen) og andre snakket klart om det som skulle komme – og store ting skjedde i Jerusalem. Da Trump gjorde gode ting for Israel – som Abraham avtalen.  Himmelen var åpen, og alle tegn pekte på en profetisk oppfyllelse i Israel. Vi må være ærlig og si at vi ikke har en sånn åpen himmel nå – ikke en sånn tidsperiode som var da. Og folk misforstår profetens tjeneste – og da blir folk forvirret pga det.

Jeg skal ikke gå mer inn på det nå – men jeg sier bare at det er tider, hvor Himmelen er nære. Og nå deler folk militære rapporter som om de profeterer, men de gjør det ikke. Jeg har tilgang til informasjon som mange andre folk ikke har. Jeg har hørt siden 2021 at Russland ville invadere Ukraina på denne datoen. Kina kan invadere Taiwan på denne dagen. Men jeg sa ingenting, fordi jeg fikk ingen ord fra Herren. Du kan ikke bare ta militære opplysninger og si at dette er Herren.  Så jeg satt (ventet) på dette over flere måneder – og i dag opplever jeg at jeg har noe å bringe frem på bordet, til Kristi Kropp.

Jeg advarer deg mot denne propagandaen for å hate russerne og å hate Vladimir Putin. Hvorfor har vi kommet inn i dette hatet? Paulus, som skrev 2/3 av NT – sier dette:

«For nå ser vi som i et speil, i en gåte, men da skal vi se ansikt til ansikt. Nå kjenner jeg stykkevis, men da skal jeg kjenne fullt ut, likesom jeg selv er fullt ut kjent1 Kor 13:12

Så profeter er ingen lykkeønske spåmann predikant – og vi skal heller ikke ha en sånn forventning på profeter – fordi profeter er primært først forkynnere av Guds Ord. Alle har vi ett ansvar for å preke de gode nyhetene om Jesus Kristus. Med alle anstrengelser som vi lager, så ser vi tross alt gjennom ett mørkt glass (vi ser bare stykkvis, og ingen ser alt eller hele sannheten). Den eneste som har hele den fullkomne kunnskapen, er vår herre Jesus Kristus – Og Bibelen er perfekt! Det er opp til oss å lese den, studere den, grave frem sannheten i den.

Selv om vi ser bare stykkvis og delt (gjennom ett mørkt glass) – kan vi se glimt av sannheter som trenger å bli delt. Dagens oppdateringer trengs å bli delt. Paulus sier:

«Til de andre sier jeg, ikke Herren: Dersom en bror har en hustru som ikke er troende, og hun samtykker i å bo hos ham, da skal han ikke skille seg fra henne1Kor 7:12

Forestille deg det, at Bibelen sier, at Herren ønsker en opptegnelse (record) av meningen til Apostelen Paulus. Så det er ikke direkte fra Herren, sier han. Og det går ut på om du er gift med en vantro, så forsøk å holde på denne ektefellen. Altså – det er hva jeg sier, ikke Herren. I Vers 39, sier han:

«En hustru er bundet så lenge mannen hennes lever. Men om mannen hennes er død, da har hun frihet til å gifte seg med hvem hun vil, bare det skjer i Herren. Men lykkeligere er hun om hun blir som hun er, etter min mening. Men jeg tror også å ha Guds Ånd.» 1Kor 7:39-40

Altså om ektefellen er død – kan du gifte deg, men da må det skje kun med en troende. Men den blir mer lykkelig med å være singel.

Er den russiske og Ukrainiske konflikten en oppfyllelse av bibelsk profeti? Altså den store hendelsen – i Esekiel 38 og 39. En krig som de fleste som studerer profeti forventer vil skje. Noen tror at Ukraina er bakt inn i ordet – kalt Skytere:

«…….og har ikledd dere det nye mennesket, det som blir fornyet til kunnskap etter sin Skapers bilde. Her er ikke greker eller jøde, omskåret eller uomskåret, barbar, skyter, trell, fri – Kristus er alt og i alleKol 3:10-11

Skyter er motsatt eller i kontrast til Barbarene, slave eller fri. Vi har historie fra Flavius Josephus, som sier at Magog folket ble skytterne – de var kjent for at de brukte sigd og var uavhengig, og velutdannet – så de var ikke Barbarer. Og de migrerte til dagens moderne Ukraina, og ble spredt ut i sentrale Asia. Om du vet noe om Øst-Europere – mange av de, vanligvis snakker 3 eller flere språk – det er ett tegn på intelligens. Mens folk i Australia, USA snakker vanligvis kun ett eller to språk.

Selv om det er en slags migrasjon eller sporing til Ukraina, så tror jeg at denne teorien har et problem. Om vi skal kalle Ukraina Skytter eller Magog – vi må gjøre det samme med alle andre nasjonene som er nevnt i Esekiel 38. En nasjon – vi kan spore migrasjonen av disse folkene – det er Gomer – flere teologer vet at Gomer oppsto i Tyrkia og så flyttet seg til Gaul – som er den moderne Frankrike – og så dro opp til Irland, hvor de de taler gammeldags gælisk, vi har selv en oppsporet linje – Gomer- Gaul – Gælisk – dette er folk som er relatert til hverandre.

Så bibelske profetiske lærere er villig til å kalle Esekiel 38 – den Irske invasjonen av Israel. Selvfølgelig ikke – heller ikke den franske invasjonen av Israel. Men sier vi Russland – så sier vi at det kan det muligens være – noe som er ett stort problem i Bibelsk profeti. Fordi Historie er profeti av forrang og profetisk så har Russland aldri noensinne invadert Israel. Det vil ikke oppfylle noen profeti.

Min venn Joel Richardson sier det veldig pent – det er 2 standard`er som har blitt skapt i denne listen av nasjoner i Esek. 38. Vanligvis ville bibelske profeti granskere ønske å følge en bibelsk geografisk definisjon av nasjoner – som Magog, eller noen som ønsker å følge det han kaller en etnisk tilstand (villmark) gås jaging – du vet, å følge mønsteret av migrasjonen av folk – vel, om du følger mønsteret av Kineserne eller jødene – så vil du havne i hver nasjon over hele jorden. Og det vil ikke hjelpe.

Vi foretrekker den bibelske geografiske definisjonen av disse landene – Gomer er Gomer – Gog er Gog – og de er der de er. Så jeg tviler på at Esekiel 38 blir oppfylt pga Ukraina konflikten. Jeg tror heller ikke at Russland vil gjøre det – fordi det ikke vil oppfylle noen bibelsk profeti. Russland er ikke listet opp av nasjonene i Esekiel 38.

Kvinner som promoterer abort – altså mord på egne barn i mors liv

Jeg elsker USA – men vi må innse at Amerika har en kopp av synd, som flyter over – og pga det, så er USA under dom. Starten av dommer. USA er skyldig i massedrap av babyer gjennom abort.

Grønn religion

Ødeleggelsen av familie verdier – Gud skapte familien – perversjonen av sex, tilbedelsen av naturen – du vet grønn religion – klima forandring religion – som jeg skrev in min bok «Trumps unfinished business» (Trumps uferdige handlinger) – hvor jeg skrev ett kapittel om det. Du kan ikke se en Hollywood film uten at Jesus navnet blir gjort til noe blasfemisk. Før tenkte jeg at det var en tilfeldighet, men nå skjønner jeg at dette er hensikten – i enhver eneste Blockbuster film – så spotter de Jesus navnet.

Jeg tror at Herren talte til meg, ettersom jeg søkte Herren over disse månedene og disse nylige ukene – jeg sa, jeg er ikke villig til å gi ut ett ord, om ikke jeg opplever at det er kommer fra Herren. Det jeg opplevde at Herren ledet meg til, er at Putin er blitt brukt av Gud. Gud er Guds representant, som Nebukadnesar var – som det står:

«…..se, så sender jeg bud og henter alle Nordens folkeslag, sier Herren. Jeg sender bud til Babels konge Nebukadnesar, min tjener, og jeg lar dem komme over dette landet og over dets innbyggere og over alle folkeslagene her omkring. Jeg slår dem med bann og gjør dem til en forferdelse og til en spott, og deres land gjør jeg til evige ørkenerJer 25:9

Illustrasjon over Nebukadnesar

Som Jesaja i kapittel 2 – for å bekjempe Guds folk – det var en sjokkerende ting for Jesaja. Og så sier Jesaja i Kapittel 45 om Kyros:

«Så sier Herren til Kyros, sin salvede, han som jeg holder i hans høyre hånd for å kaste hedningefolk ned for ham, for å løse beltet fra kongers lender, og åpne dører for ham, for at ingen porter skal holdes stengt:» Jes 45:1

Du vet – i det å holde kontrollen over Guds folket, og fortelle dem når de kan bygge templet. Og hele boken av Jeremia og klagesangene, er full av dette. Disse utfordrende budskapene kom gjennom en sann Guds profet- hvor Gud måtte si til Gudsfolket, at de var under dommen. Og Han måtte gi noen en gammledags tukt pga lederskapet, og synden går spesielt opp til de som styrer.

Så jeg tror, fordi Biden har forandret radikalt en nasjon på ett år – og snudd USA fra en nasjon med mye energi uavhengighet, en rettferdig gudsfryktig nasjon – til en nasjon du ikke kan gjenkjenne. En nasjon som er avhengig av Saudi Arabia og mammon. Jeg mener at inflasjonen gjør at folk har mindre menneskeverd, mindre verdi av verdien i deres bankkonto. Og det vil lede til et mulig børskrakk, om det ikke blir stoppet.

Gud bruker Putin til å avsløre og dømme noen, som ingen andre kan gjøre – som Joseph Biden. Biden sønn mottar 1 million dollar i året fra Ukraina. Med den klare politiske forbindelsen og klar interessekonflikt – så skulle disse aldri sittet i lederskapet. Og forresten – Durham rapport som kom ut – nevnte spesifikt navnet til en av Bidens sekretærer – så han skulle ikke vært så frimodig med sine uttalelser om at Trump var involvert i Russian Collusion (Russisk sammensvergelse), som var ett bedrag.

For Russland invaderte ikke – respekterte amerikanernes makt og suverenitet – og når Biden kommer inn – så alt de anklaget Trump for at han skulle gjøre – så er det Biden som gjør det. Her er det et rent hykleri som foregår. Og jeg tror at Gud bruker Putin for å dømme Biden.

Hva handler det egentlig om? En kortversjon: Fra ett åndelige perspektig – så handler det om å tilbe det skapte – Romerbrevet 1 sier at i Endetiden – vil folk gi seg over til å tilbe det skapte – det er nettopp det hva man kalte global oppvarming – så ble det klima forandring – nå kaller man det grønn politikk eller grønn frelse og noe lignende – men det er ren religion. Begge sakene, forsyningskjeden (Oa: Mangel på mat, energi ol) og den Russiske Ukrainiske (krigen) saken har forbindelser – de er begge direkte resultat av forandringer i energipolitikken – fra Trump til Biden. På ett år, den grønne politikken har resulterte i mangler i forsyningskjeden og ved å gi fullmakt til Russland, for å gjøre det Russland gjør nå.

Hvordan er dette mulig? Den radikale venstrevridde agendaen er å sentralstyre og kontrollere miljøet. Hvordan? Ved å tvinge fossil drivstoff ut av handel – og ta våre penger og subsidiere deres venner, de som driver den så kalte Grønn-teknologi-selskaper. Og denne modellen av å prøve å få fjernet fossilt drivstoff, og å subsidiere disse grønne selskapene med offentliges penger – blir totalt sviktende!

Grunnen til at det svikter, er at det er ingenting som er som fossilt drivstoff – det er ingenting som vi har som er likt det. Det er billig – det er rikelig, og den gir liv til selskaper og samfunnet Venstresiden vil erstatte dette med vindmøller og solenergi – jeg vil ikke prate om dette i detalj, da jeg har skrevet om det i boken (Trumps unfinished Business) kapittel 11 – som gir mange bevis på hvorfor klimaforandringen er en religion – det er noe som trengs å bli talt om selv av kirken fra talestolen.

Istedenfor å gå inn i alle bevisene – så vil jeg stille deg ett spørsmål: Ville du ha kjørt fly fra Australia til USA, som er drevet av vind kraft? Nei, du ville ikke gjøre det. Det vil være totalt upålitelig. Vil du har kjørt fly med solenergi? Nei, fordi teknologien til det finnes ikke enda. Det er upålitelig, ikke trygt – og konsekvensen av å være avhengig av kun grønn politikk – vil være ukjent for deg, om du hadde risikert og tatt det flyet – og det hadde sannsynligvis blitt katastrofalt. Det forklarer grunnleggende hva som skjer med den grønne energien – ingen land har gått og delegert og overført til grønn energi enn Tyskland, og nå har de problemer med elektrisitets forsyningene.  Det samme med California- og de forstår at de ikke kan komme vekk fra denne Gaven fra Gud, som tillater millioner på millioner av folk til å ha jobb, til å spare penger for å få mer mat, ha tilgang til mer mat for å kunne reise – vi har alle kunne gjort dette billig – på grunn av drivstoffet.

Hvordan påvirker dette forsyningskjeden (mat og vare leveransen) – i Russland/Ukraina konflikten? Først – forstå at forsyningskjede spørsmålet er totalt drevet av det grønne, og er et politisk menneskeskapt problem – hva Demokratene gjorde i California, var å tvinge på grønn politikk på lastebilsjåførene – og de sa, du må trekke tilbake lastebiler som er 10 år gammel – fordi de møtte ikke Californias nye grønne standarder. Så hva du må gjøre, er å gå og kjøpe nye lastebiler. Mange av disse flåtene blir ikke brukt hele tiden – eller de er ikke klare til å bli utskiftet eller lastebilsjåførene har ikke penger til å kjøpe nye lastebiler. Men det ble krevd ut av lover i California – til å fjerne deres lastebiler, og kjøpe nye.

Hvordan vil da dette påvirke forsyningskjeden? Hvilken lastebiler er krevd til å laste kontainerne av skipene? Siden lastebilsjøførene ikke har råd til å kjøpe nye lastebiler på de politiske bestemmelsene – skipene la seg i dokk på kysten, og de er strandet der i flere uker og enda mer uker med varer som folket trenger. Derfor har vi mangler når det gjelder forsyninger og hvor prisene øker på varene. Alt du ser etter – er enten en mangel, eller prisene har gått opp – eller begge deler. Dette er totalt menneskeskapt av den grønne religionen (jeg har skrevet om disse manglene i USA, som er menneskapt – i denne artikkelen).

For det andre – Russland. Hva skjer med Russland? Vi vet at for rundt 1 år siden – under Trumps administrasjon – altså de 4 årene under Trump, så oppførte ikke Russland seg på denne måten. Hvorfor? Hva er forskjellen? Trump visste at nasjonal sikkerhet var knyttet til energi overflod – Så Trump prioriterte å gjøre USA energi uavhengig – det er mulig, fordi USA er rik på naturgass – alt de private entreprenørene trengte, var å være fri fra kvelende reguleringer – og det gjorde Trump.

Russland er også en utstrekt land – som Europa er avhengig av når det gjelder olje. Trump hadde muligheten å holde Russland i bås – fordi USA var komplett uavhengig. Trump var en mektig spiller i markedet. Men med en gang Biden kom inn – så stoppet han energi prosjekter som Keystone rørledning:

For å «redde» planeten. Å redde USA fra fossilt drivstoff. Det som da skjedde, var at da ble USA energi fattig. Og USA måtte da gå og tigge Saudi Arabia og Opec for olje. Så oljen blir enda pumpet ut – oljen blir enda brukt – det blir bare ikke pumpet opp av amerikanere – isteden skjer det i Midtøsten. Dette gjør USA svakt – det kjører opp prisene over hele verden – og dette styrker Russland – fordi Russland er en oljeproduserende nasjon.

Under Trump var Oljen rundt 30 $ for en tønne – nå er den på nær 100 dollar. Russland tjener nå en milliard dollar dagen, i fortjeneste over oljen – som går til Putin og hans regime. Spørsmålet er – om det er så enkelt av vi forstår det, hvorfor vil da lederne i den frie verden, som eliten i USA – gjøre dette mot eget folk? Det er garantert at han/de forstår dette.

Dette er her Putin kommer inn – fordi Putin faktisk forklarer dette – Putins taler – jeg leser mest av hans taler i World Economic Forum (WEF) i 2021 – og han forutså dette, og han forklarte dette for oss ganske bra. Så er Putin den dårlige fyren? La meg si at han er selvsagt en del av KGB, han har en skyggefull fortid – men jeg tror at han har beholdt sitt ord når han signerer avtaler.

Så vidt jeg vet ut i fra ett politisk ståsted/personlig ståsted av betraktning – Putin har ikke gått tilbake på, avbrutt eller gjort vold noen avtaler eller overenskommelse. Men likevel så er det han som er bølle/tyrann. Det er akkurat som venstresiden – det jeg kaller venstre privilegium, du bare kaster ut ord som bølle, tyrann, bølle, tyrann – og folk setter ikke spørsmålstegn med det. Hvem var det som brøt avtalen? Hvem er det som oppfører seg vanskelig?

Om du ser fra Putins side – så har NATO lovt etter 2 verdenskrig at de ikke ville ekspandere sin militære allianse – som egentlig er en amerikansk allianse – til Øst-Europa. Om du går til Øst-Europa, så sitter du grunnleggende på Sovjet unionens dør eller i dag – Russlands dør. Det er truende å ha våpen, tanks og kjernefysiske våpen som peker på ditt land. Da sa de at de ønsket en buffersone.

Men NATO holdt ikke denne før-verdenskrigs II avtalen, og NATO har strekt seg ut nærmere og nærmere til Russland. Biden har brutt en internasjonal avtale (overenskommelse), for å bygge Keystone rørledning, som ville ha knyttet Canada til Amerika, med denne rørledningen.

Men nå har USA og Tyskland begge gjort brudd på deres avtale om å bygge North Stream i to rørledninger, som også inkluderer USA. Det er en tysk avtale med Russland, men det var USA som tråkket inn igjen, altså disse vestlige maktene, og sier «Vi ærer ikke våre egne ord, våre egne kontrakter eller avtaler – vil føler ikke for det – vi føler ikke for av vi må gjøre det». Hvem er da bøllen – tyrannen fra Putins ståsted?

Biden kaller Putin med merkelapp/navn – sier han er bøllete, brutal, tyrann, morder. Hvem er da den svake personen – og hvem er da den sterke personen? Kaller du noen en bølle – så portretter du deg selv som svak – og den andre som sterk. Dette er den typiske venstrevridde taktikken. Og det er uhyggelig, fordi venstrehånden er vanligvis en persons svake hånd – og høyre er en persons dominante hånd. Så venstresiden spiller alltid at de er svake, og liker å kalle sine fiender bøller – som bare er en taktikk, og det ser ut som om de har dette privilegiet – ved å sette merkelapper på folk.

Putin er dårlig. Mitt spørsmål er hvorfor hele globalist eliten, den globale reset (nullstille) skuespillere – alle NGOs skapt av George Soros – alle den Amerikansk kontrollerte media – hvorfor er de alle imot ham? Om han er en del av planen av å ta over hele verden, ville de da ikke være venner? Fordi de ønsker å ha en global reset. Så Russland spiller ikke det spillet deres – Russland står faktisk imot den Globale Reset (Nullstillingen) – folkets fiende er faktisk den Globale reset`en, som er ett annet ord for Global kontroll, eller Globalt tyranni. De ønsker at du skal eie ingenting, og de ønsker å eie alt – dette er en gjenskapelse av Babels tårn. Og hvem er fienden? Det fremgangsrike/velstående folket – de er en fare for eliten.

Akkurat nå, er vi på det største nivået av fremgang over hele verden, i den menneskelige historien. Og hvorfor er folk fremgandsrike? En av hovedårsakene er at folk har tilgang til billig energi. Så det Eliten gjør, og Putin forklarer dette, de driver opp energi prisene, og ødelegger økonomien – så de kan kjøpe opp folks eiendommer (aktivium), for en billig penge. Og dette er den globale reset agendaen.

Klaus Schwab (WEF) sa det, du vil eie ingenting, og du vil bli lykkelig. Så når det er kun en fiende igjen, mot Elitens globale Reset – det er oss folket – så lenge vi er frie og fremgangsrike, og merkelig nok, det er Vladimir Putin. Så om du leser denne talen i World Economic Forum (WEF), så ville jeg tenke at han ville være helten på venstresiden – fordi han prekte om utvidelse av den sosiale lagdannelsen (hierarki) i Vesten.  Egentlig den sosiale lagdannelsen er blitt bedre, blitt lavere i det meste av utviklingslandene – men øker i de vestlige landene. Han snakket om den økende økonomiske forskjellen i Vest. Han forutså hvordan dette ville føre til uro i Vesten. Og at Vesten ville se etter noen de kunne legge skylden på. Og dette ville føre til en krig som alle mot alle, som han kalte det. Og det ville tippe over til slutten av sivilisasjonen.  

Putin er bekymret for ytringsfriheten – Putin er bekymret for Big Tech (som Facebook, YouTube, Twitter etc) fordi de oppfører seg som en konkurrerende stat – de har milliarder av følgere, og har milliarder, og nå trillioner av dollar. Selskaper, monopoler, som Facebook og Twitter – hadde muligheten til å sensurere USAs president – han sa at disse er de reelle problemene.

Putin snakket ut, fra det jeg leste, fra ett veldig tradisjonelle venstrevridde synspunkter – de snakker om at man trenger sentrale myndigheter til å regulere disse monopolene, og da må du redusere de økonomiske forskjellene mellom folk, så det ikke blir sosialt kaos og uro, noe som blir en unnskyldning for å starte en krig. Han snakket lettfattelig veldig klart om disse tingene, og han har holdt sine avtaler. Så jeg tror ikke at Russland fobie eller å hate Russland i denne tiden er noe spesielt fornuftig, og spesielt ikke vi som kaller oss kristne.

Vi har fått beskjed å ikke hate noen folkegrupper – og her er det faktisk en gruppe som faktisk støtter ytringsfriheten og tradisjonelle verdier. Og vet du hva – kirken blomstrer faktisk under Vladimir Putin. Spesielt den Russiske Ortodokse kirken blomstrer. Så vær så snill – ikke kjøp propagandaen.

Ta ikke militær etterretning og løp av gårde med det, og si at det er på vei til å bli Hesekiel 38. Dette er krigen som vil bli den som gjør slutt på alle kriger. Det er en endelig ting. Jeg tror ikke at dette er det, jeg tror det er en handling av tegn i før-trengselstiden, jeg tror ikke den er betydningsfullt, jeg tror at den oppfyller noe, men ikke Esekiel 38. Jeg tror en sånn type krig, om det skulle skje, vil da bare ekspandere – vil oppfylle før-trengsels tegnene som er nevnt i Matteus 24 og Åpenbaringen 6.

Jeg tror og jeg har lært at Åpenbaringen 6 ikke er selve trengselen, den er kun før-trengselstiden.  Jeg forstår det sånn at bortrykkelsen vil skje i Åpenbaringen 4 – og alt dette. Alt er ikke i perfekt tidslinje (altså Åpenbaringen oppfylles ikke etter kapittel for kapittel, men går litt frem og tilbake) – men det er temaer som er behandlet i kapitler – det er basuner, skåler og så segl – seglene går først – de er bare emner som Gud ønsker å gjøre i rekkefølge.

Det vil oppfylle det Jesus sa i Matteus 24:6:

«Dere vil høre om kriger og rykter om krig. Se til at dere ikke lar dere skremme. For alt dette må skje, men ennå er ikke enden kommetMatt 24:6

Nå – hvordan kunne det oppfylle Åpenbaringen 6? Jeg tenker at en av de enslige stemmene sier at den hvite Hesten galoperer (Korona, som Steve Cioccolante snakker om her) – om det er sant – så er den neste hesten, den røde hesten. Det var en utøkning av militær konflikt – ja, det var det – det tar oss til den røde hesten:

«Da Lammet åpnet det andre seglet, hørte jeg det andre livsvesen si: Kom!Og en annen hest dro ut, som var rød. Han som satt på den, ble det gitt å ta freden bort fra jorden, så de skulle slakte hverandre. Og det ble gitt ham et stort sverdÅp 6:3-4

Om det kommer – så er ikke det Hesekiel 38, men en global konflikt. Og den personen som ønsker global kontroll – som ønsker at du skal eie ingenting og bli lykkelig – kommer faktisk fra den Vestlige eliten – ikke folk fra Vesten – ikke kirken – men folk som er i hemmelige selskap – folk som trekker i trådene folk, ved de marionettene som er i disse landene – og de har kontroll over Vesten, og har allerede sagt at de ønsker å ha en global reset (nullstilling).

Beste måten å gjøre det på, er om alle har fremgang pga. billig energi, la meg gjenta det, det som er vår drivkraft for å ha mulighet til å reise, ha billig mat, ekspandere vår egen handel. Om billig tilgang til billig energi gjør oss fri og gir oss fremgang – og alt de trenger å gjøre, er å sette opp energi prisene – markedet vil krasje, du vil bli fattig. Da er alle eiendelene på billig salg – og eliten vil komme inn og kjøpe det opp. Dette skjer allerede ved eks.

handels selskap som Blackrock kjøper opp overalt (Oa: jeg har skrevet om de i artikkelen Hvem eier verden?). De faktisk planlegger til å kjøpe hundrevis og tusenvis av hjem i USA, på en gang. Uansett pris, de vil helst betale underpris, og de vil gjøre alle til leietakere istedenfor, istedenfor eiere. Dette er den vestlige globale elitens plan. Du tror at Gud ikke vil tillate at dette skjer i vår generasjon, merkelig, den personen som Vesten hater så mye, vil faktisk redde Vesten fra å kollapse – og det er Vladimir Putin.

Jeg støtter ingen krig – krig er ikke bra, og folk dør – men jeg må stå opp som Jeremia i Bibelen – og si, Guds folk – vi er muligens under dom fordi vi, fordi vi ikke har talt rettferdig om rettferdighet – vi har ikke vært ett tegn på rettferdighet – vi har ikke vært forkynnere av rettferdighet – vi har ikke vært agent for rettferdighet – så urettferdighet bare blomstrer overalt. Og den personen som kunne gi rettferdighet, venstresiden vil løfte sin finger og si bøllete, bøllete, bøllete (eller tyranisk) – de setter alltid merkelapper på personer som er sterke – men, vær så snill – ikke fall for propagandaen, for så å hate en hel nasjon og en hel folkegruppe – eller lederen for denne folkegruppen. Jeg tror ikke at Russland er din fiende.

Om krigen går til kjernefysisk nivå, så må vi komme tilbake og oppdatere. Det er en profeti som jeg har nevnt før. Det er mulig, at Russland vil komme gjennom med ubåter, og detonere kjernefysiske våpen på begge kystene av USA. Det er der hvor USA kommer inn i en veldig prekær situasjon. Fordi, istedenfor å jobbe med Russland, som Trump forsøkte å gjøre – og så sa de at han var en agent for Russland. Trump holdt Russland borte fra å invadere, og å gjøre noe av disse stygge tingene. Men jeg tror Trump forsto noen ting, som Biden enten ikke forstår eller ikke bryr seg om – at USA er ikke i en posisjon at de kan kjempe en krig på 2 fronter. Og skyver du Russland bort, så blir de alliert med Kina. Så må du kjempe imot både Kina og Russland – både ved kysten av Atlanterhavskysten og Stillehavskysten.

Om Biden får suksess av å gjøre dette, så vil det virkelig bli en forferdelig dom på Amerika – fordi det er profetier på kjernefysiske angrep – på begge kystene. Og det vil bli forferdelig. Jeg ber om at det ikke vil skje – jeg ber om at Putin vil bli en domsagent mot Biden, for å holde ham i sjakk – fordi Trump er ikke der for å holde ham i sjakk – han er ikke der for å tørke ut sumpen – og jeg tror folk forstår at Trump ikke var så dårlig i forhold til hva USA har nå.

Det er veldig mye disinformasjon, misinformasjon og forvirringer der ute – som troende er vi her for å være en del av løsningen – jeg er ikke her for å bryte ned noen eller å kritisere noen – men å være en del av løsningen, at USA får sin tredje store oppvåkning. Vi går fremover – ikke for å oppfylle kriger, men for å oppfylle Jesu ønsker ved evangeliet – for å nå sjeler. Det er vanskelig å nå verden om verden er i krig. Vi vil ikke ha krigen enda – men tro Gud – at han vil gi oss mer tid – ved å straffe Joseph Biden – men også Hunter Biden – mange ting vil komme ut av dette.

En ting jeg vil si, er at dette kan være et dekke eller et påskudd for å få frem alle typer hemmeligheter i Ukraina – en av de tingene som kom ut av det – dvs. de sa at Russland ville invadere dette landet på en dato – og det skjedde ikke – dette gjentok seg flere ganger. Mens de annonserer alt dette, så har de alibi eller unnskyldning for å destruere alle typer dokumenter i den amerikanske ambassaden. Det er en rent spørsmål – en bekymring: Hvorfor gjør de det? Ingenting hadde startet for flere uker siden, måneder siden – så jeg tror at mange ting vil komme frem – Gud vil avsløre disse tingene – sånn at vi kan ha en sjanse å leve i fred og fortsette å forkynne evangeliet.

Én kommentar

Legg igjen en kommentar